Vægttabpiller
Hurtigt vægttab. Kom i gang guiden!

Hurtigt vægttab. Kom i gang guiden!

Hurtigt vægttab. Kom i gang guiden!

1. Køb det nødvendige kosttilskud til det hurtige vægttab, som du drømmer om. Proteinet er især vigtigt, hvis du vil tabe dig, Proteiner gør dig slank.

Whey 100 proteinpulver

Bodymin – multivitamin pille

Omega 3 fiskeolie

Preworkout

BCAA optimal aminosyrefordeling

Hydro

Proteinbar

D3 vitamin

2. Køb det nødvendige udstyr til det hurtige vægttab

Se her: Træning i hjemmet

Hvor flerledsøvelser er omdrejningspunkt. Kettlebelts er gode. Nedenfor er der links til køb af kettlebelts, og så selvfølgelig, hvis du virkeligt vil blive god; kettlebeltkonge

Kettlebelt

3. Afsæt tid til træning – træning bidrager til det hurtige vægttab

Som jeg skriver i artiklen ovenfor, så behøver det ikke tage mere end 15-20 minutter, når du trænerk, og selvfølgelig er træning en faktor, når ønsket er det hurtige vægttab. Følg Stellar Magasinet. Her bliver du oplært i forskellige kettlebeltøvelser.

Og de øvelser kan du lave hjemme. Smæk hende på tv og træn i stuen.

Hardcore udstyr

Hvis du i stedet vil anskaffe dig det mere hardcore udstyr, så har du rig mulighed for det. Herfra anbefales; Komplet sæt. fordi det er et komplet sæt, hvor du kan træne alt. Og så har du bænken, som du kan lægge på og lave bænkpres, og stativet, hvor du kan lægge vægten på plads i stedet for at skulle ned og hente den fra gulvet hver gang.

Her får du 3 øvelser, og det er, hvad du behøver med dette komplet sæt. For alle øvelser er flerledsøvelser. Mange muskler aktiveres samtidigt. Hvis du træner disse 3 øvelser, så er hele din krop kørt igennem.

  1. Bænkpres
  2. Squat
  3. Dødløft

3 øvelser at forstå og så er du kørende! På et tidspunkt kan det være nødvendigt for dig at tilføre mere vægt, men kompletsættet du så før, er en super start, fordi du får 100 kg at lege med. Det er vel rigeligt som en start?

Nu kender du øvelserne. Så følger her et program:

Fullbody program. 3 gange om ugen. 20 minutter. Vælg selv dagene men helst med 1 dags mellemrum. Fx mandag, onsdag og fredag.

  1. Squat. Find belastning så du kan tage vægten ca. 10-15 gange.  Tag 10-15 gentagelser. Hold pause i 30 sekunder. Gentag 5 gange.
  2. Bænkpres. Find belastning så du kan tage vægten ca. 10-15 gange.  Tag 10-15 gentagelser. Hold pause i 30 sekunder. Gentag 5 gange.
  3. Dødløft. Find belastning så du kan tage vægten ca. 10-15 gange.  Tag 10-15 gentagelser. Hold pause i 30 sekunder. Gentag 5 gange.

Det var det, og det kan du grine af, men bare vent og se resultaterne efter en måneds tid. Der skal ikke meget til, så er du allerede blevet stærkere og mere fit. Hvis du så vil blive endnu bedre, så bare hold dig til øvelserne men prop mere vægt på, så du eksperimenterer med tungere belastning og gentagelser ned til 6 stykker. Hvis du en dag virkeligt vil forstå teorien omkring styrketræning, så har jeg skrevet bogen; Become stronger or grow muscles, men så er du også ambitiøs! Én ting ad gangen.

4. Restitution

Restitution. Den er ligeså vigtig som træningen. 24-48 timer mellem hver træning. Det får du i ovenstående program. Du kan sagtens træne andet ved siden af. Det er ikke sådant, at nu må du ikke gå en tur, fordi du skal hvile. Det er bare et princip. Og princippet er, at du ikke må træne det her program hver dag og lige efter hinanden. Fx mandag og tirsdag. Du kan sagtens spille tennis, fodbold eller løbe en tur, hvis du vil det. Læs mere om restitution, hvis du er interesseret; Restitutionsguide.

5. Spis dine vægttab piller

Selvom vægttab pillerne er blevet fast inventar på køkkenbordet og fint ser det ud, så skal de jo spises. Følg guiden. Og så køb nogle pakker, så du slipper for fragtomkostningerne hver gang; vægttab piller.

6. Bliv ved

Nu er du i rytmen. Så bare bliv ved. Før du får set dig om, så ser du ud, som du vil. Og vil du have andre produkter? Tjek det ud; produktoversigt

 

 

Dette indlæg har 4 kommentarer

Skriv et svar

Luk menu
Vægttabpiller